Analýzy
Víme, jak pro Vás dohledat informace o Vašem segmentu trhu. Jsou zpravidla čínsky a pro zahraniční společnosti de facto nepřístupné. Jsme schopni poskládat je do srozumitelného obrazu a dohledat statistická data, která Vám dají lepší představu o tom, jak Váš trh vypadá a na základě toho vypracovat analytickou zprávu pro Váš konkrétní sektor.
SLUŽBY V OBLASTI ANALÝZY

Sektorové analýzy
Raketový vývoj čínské ekonomiky vedl k tomu, že čínský trh je chaotický a obtížně uchopitelný. Skýtá obrovskou příležitost, ale je dobré uvědomit si, že se jedná také o jeden z nejdynamičtějších, nejnasycenějších a nejsložitějších trhů. Vědět, do čeho jdete, je základem úspěchu. Bohužel je náročné najít v západních zdrojích relevantní informace z jednotlivých sektorů či regionů.
Víme, jak pro Vás dohledat informace o Vašem segmentu trhu. Jsou zpravidla čínsky a pro zahraniční společnosti de facto nepřístupné. Jsme schopni poskládat je do srozumitelného obrazu a dohledat statistická data, která Vám dají lepší představu o tom, jak Váš trh vypadá a na základě toho vypracovat analytickou zprávu pro Váš konkrétní sektor.
Rozpoznání obchodní příležitosti, které vychází z pár článků může být dobrý impulz. Získat o svém sektoru co nejvíce informací před vstupem na čínský trh může ušetřit šlápnutí vedle, která obvykle znamenají nemálo času a peněz.

Analýza proveditelnosti, SWOT analýza
Čínský trh je přitažlivý svou velikostí, ale působení na něm je náročné a nákladné. Náš pohled na Váš obchodní plán z pozice hluboké znalosti čínského trhu a zkušenosti z různých odvětví a znalost úspěchů i selhání zahraničních společností v Číně Vás může upozornit na Vaše silné i slabé stránky, příležitosti i nebezpečí, které jste ve svých úvahách možná nezohlednili.
Naše analýza proveditelnosti (feasibility study) či SWOT analýza Vám poskytne nový pohled na věc a výrazně se zvýší pravděpodobnost Vašeho úspěchu na čínském trhu.
„Když znáte sami sebe a znáte protivníka, nikdy neprohrajete.“ –Sun-c’, staročínský stratég

Analýza marketingové strategie
Příliš mnoho společností přichází na čínský trh s tím, že mají „vynikající produkt“ a o marketingu příliš neuvažují. Zanedbat marketing však na dynamickém čínském trhu s agresivními obchodníky a reklamami s nestydatými bombastickými sliby znamená odsoudit se k neúspěchu v samém začátku.
Dokážeme Vám zanalyzovat reklamu konkurence a marketing produktů příbuzných tomu Vašemu, navrhnout rámec marketingové strategie a rozsah reklamních materiálů. Následně Vám můžeme pomoci v součinnosti s Vámi takové materiály vytvořit. Pro úspěch na čínském trhu je potřeba mít připravené rozmanité podklady a pestré, designově dobře zpracované a jazykově i vizuálně lokalizované reklamní materiály.
„V Číně je 1,4 miliard obyvatel a kdyby si jen desetina procenta koupila náš produkt, tak to stačí,“ není funkční marketingová strategie. V každém sektoru pár velkých hráčů bere vše a menší firmy obstarávají regionální trhy se zbožím nebo službou.
Číňané mají stále rádi zahraniční zboží, ale aby zákazníka přitáhlo, musí nabízet víc než status zahraničního produktu.