Analýzy

Víme, jak pro Vás dohledat informace o Vašem segmentu trhu. Jsou zpravidla čínsky a pro zahraniční společnosti de facto nepřístupné. Jsme schopni poskládat je do srozumitelného obrazu a dohledat statistická data, která Vám dají lepší představu o tom, jak Váš trh vypadá a na základě toho vypracovat analytickou zprávu pro Váš konkrétní sektor.

SLUŽBY V OBLASTI ANALÝZY

Sektorové analýzy

Raketový vývoj čínské ekonomiky vedl k tomu, že čínský trh je chaotický a obtížně uchopitelný. Skýtá obrovskou příležitost, ale je dobré uvědomit si, že se jedná také o jeden z nejdynamičtějších, nejnasycenějších a nejsložitějších trhů. Vědět, do čeho jdete, je základem úspěchu. Bohužel je náročné najít v západních zdrojích relevantní informace z jednotlivých sektorů či regionů.

Víme, jak pro Vás dohledat informace o Vašem segmentu trhu. Jsou zpravidla čínsky a pro zahraniční společnosti de facto nepřístupné. Jsme schopni poskládat je do srozumitelného obrazu a dohledat statistická data, která Vám dají lepší představu o tom, jak Váš trh vypadá a na základě toho vypracovat analytickou zprávu pro Váš konkrétní sektor.

Rozpoznání obchodní příležitosti, které vychází z pár článků může být dobrý impulz. Získat o svém sektoru co nejvíce informací před vstupem na čínský trh může ušetřit šlápnutí vedle, která obvykle znamenají nemálo času a peněz.

Analýza proveditelnosti, SWOT analýza

Čínský trh je přitažlivý svou velikostí, ale působení na něm je náročné a nákladné. Náš pohled na Váš obchodní plán z pozice hluboké znalosti čínského trhu a zkušenosti z různých odvětví a znalost úspěchů i selhání zahraničních společností v Číně Vás může upozornit na Vaše silné i slabé stránky, příležitosti i nebezpečí, které jste ve svých úvahách možná nezohlednili. 

Naše analýza proveditelnosti (feasibility study) či SWOT analýza Vám poskytne nový pohled na věc a výrazně se zvýší pravděpodobnost Vašeho úspěchu na čínském trhu.

„Když znáte sami sebe a znáte protivníka, nikdy neprohrajete.“   –Sun-c’, staročínský stratég

Analýza marketingové strategie

Příliš mnoho společností přichází na čínský trh s tím, že mají „vynikající produkt“ a o marketingu příliš neuvažují. Zanedbat marketing však na dynamickém čínském trhu s agresivními obchodníky a reklamami s nestydatými bombastickými sliby znamená odsoudit se k neúspěchu v samém začátku. 

Dokážeme Vám zanalyzovat reklamu konkurence a marketing produktů příbuzných tomu Vašemu, navrhnout rámec marketingové strategie a rozsah reklamních materiálů. Následně Vám můžeme pomoci v součinnosti s Vámi takové materiály vytvořit. Pro úspěch na čínském trhu je potřeba mít připravené rozmanité podklady a pestré, designově dobře zpracované a jazykově i vizuálně lokalizované reklamní materiály.

„V Číně je 1,4 miliard obyvatel a kdyby si jen desetina procenta koupila náš produkt, tak to stačí,“ není funkční marketingová strategie. V každém sektoru pár velkých hráčů bere vše a menší firmy obstarávají regionální trhy se zbožím nebo službou.

Číňané mají stále rádi zahraniční zboží, ale aby zákazníka přitáhlo, musí nabízet víc než status zahraničního produktu.

Kontaktujte nás

Můžete nás kontaktovat pomocí emailové adresy info@klchina.cz

14 + 5 =